1år

Nästan 1 år sedan jag skrev här sist, herregud! Jag måste nog bättra mig lite?

Extremt mycket har hänt sedan den 9e februari 2017, jag har bytt jobb till ett litet ställe i Sölvesborg. Jag har även bytt bil så lilla röd har fått flytta till någon annan samt har jag förändrats. Jag har samtidigt som jag tränat även gått upp i vikt. Tyvärr. Detta ska förändras nu dock


Mitt sockerbegär, eller ja - läskbegär, är lika hemskt som det var 2011 så nu ska vi förändra! Det är verkligen dags. Med mitt nya jobb så känns det ändå som en stor trygghet även om jag jobbar mycket och det blir mörkt snabbt!

Så vi börjar om, försöker på nytt och gör rätt denna gången! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback