Då kör vi: Östersjö!

Då finns det ingen återvändo, det är nu eller tja... nu!

Östersjöfestivalen i Karlshamn drar igång med tjuvstart imorgon och med dunder på torsdag. Detta innebär KAOS för alla som jobbar inne i centrum - restauranger är det självklart värst tryck på!

Vi är alla nya också (utom Anna) på just Terrassen men vi ska göra så gott vi kan. 

Vi smygstartar lite lätt med över 100 gäster ikväll på a la carte samtidigt som vi ska försöka preppa upp allt inför festivalen, kylarna är så överfulla att de knappt går in allt. Men nu är menyn undanplockad tills på måndag så nu kan vi tänka festival. 

Vi är alla riktigt taggade inför festivalen - det känns rätt!


Dessvärre gör inte mina knän det, de vill inte alls sammarbeta idag. 

Jobbade 10.00-23.00 idag och när de lugnade sig lite runt 18/19 så drog jag av mig knäskydden då de suttit på sedan 9 imorse. Det var väldigt befriande kan jag säga. MEN . Ja, det är ett stort MEN. Knäna svullnade upp och började göra riktig ont. 

Men nu ska jag duscha av mig i kallt vatten och kyla ner dem så får vi se hur jag mår imorgon. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback