Dag 12

Dag 12 Det bästa du någonsin hört någon säga!



Nu börjar de likna något! Detta gillar vi! Detta betyder att jag får tänka tillbaka till att bra jag har varit med om! Love it!


Det bästa? Ja, det måste ju vara "jag älskar dig" men det finns andra tillfällen som också biter dessa i hälarna. När någon säger att du är grym, när någon egentligen tackar för det man gjort eller när man blir uppskattad för den man är!

Jag har många sådana moments i mitt liv, även om det inte verkar vara så ibland! Jag blir uppskattad i stallet och runt hästarna, där jag hjälper till och vill hjälpa! Sen när man sköter sig på jobbet - de är awesome! Oftast tycker man ju sin egen mat inte blir bra, man är ju mest kritisk emot sig själv! Såklart...


Senaste var det samtalet om att jag fick jobbet eller mejlet i början av veckan där min chef skrev att jag hade bra ideer om menyn och ett bra tankesätt. Man blir sjukt glad över dessa små saker, och det är de som förgyller ens liv!

Så för er att tänka, och definitivt jag också, är att ta vara på dessa. När ett sådant tillfälle kommer, pausa den hetsiga vardage för några få sekunder och ta in det som sagts! Lägg det på ett ställe där du kommer ihåg orden eller kommentaren eller bara det där leendet från personen ni gillar, och kan ta fram det när ni mår som sämst eller bara har ett dåligt moment! 

Kom ihåg: ett dåligt moment försvinner snabbt bland de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback