Dag 11

Dag 11 Det värsta du någonsin hört någon säga


 
Med tanke på tidigare inlägg så har ni nog förstått att jag har hört diverse glåpord, varav inget av dessa har bitit sig fast som ett visst ord gjorde. Inget jag kallades utan det skrevs som skitsnack på en sida som heter Bilddagboken, för det var sjukt poppis när jag gick i högstadiet!

Men även om detta fick mig att skrika, gråta och kasta med saker så finns det en sak som är värre. En mening som gjorde att mitt liv förändrades. Det yttrades på en måndag, efter en sån jäkla bra träning. Ägaren kom fram och berättade den förödande mening som har visat sig som ett ärr som fortfarande gör ont. Jag pratar om 10 december 2009 och om ni inte vet vad jag pratar om så gå tillbaka till inlägget som jag skrev 10 december 2009 eller 2010 men det har med en väldigt kär häst att göra.

I vilket fall, de "nyheterna" om att han skulle få gå vidare och galoppera på de gröna ängarna gjorde ont - gör fortfarande ont. Och är definitivt det värsta jag hört.


Men vi ska sluta med detta deppiga! Åhja! Vissa dagar och frågeställningar behöver bättras lite :P Hahaha! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback