Tisdagsbravader

Morgonen startade med lätta känningar efter gårdagens öl, vilket är förståligt men efter ett besök hos Belezza i Sölvesborg för lite ögonbrynsvård och liknande så var jag som en ny människa. Käkade sedan lunch på företaget med mina föräldrar innan Gordon fick rasta fläsket. 

Bild från i somras

Idag märktes det tydligt att Gordon fått vila upp sig och sova inne i några nätter. Det och att de blåste en hel del så var han väldigt på hugget. Hann ut mellan regnskurarna så det var bara blåsten att tampas med. haha! 
     Blev hacket idag, jag tycker de är bekvämt och Gordon verkar också tyckte detta men istället för att rida som vanligt med lite glapp på tygeln red jag honom ganska kort. Han fick jobba lite och inte bara pulsa på som ett ånglok, han är även tittig igen. Det märks att han nu är utvilad - lilla gossen :) haha

Drog till Mathias och bokade sista i vår resa, mer om det senare...

Sen var dags för tisdagsspinningen. Var lite stressad och i sista sekund, hetsade igång lite och gick inte fullt ut. Jag hade väldigt mycket kvar att ge men varför ger jag inte allt? Jag blev snabbare trött idag, fick inte in något flow som jag önskade och svettades som jag vet inte vad. Sjukt! Men jag är som sagt inte riktigt nöjd med passet...

Käk blev koldolmar och till efterrätt en hallonkvarg med 1msk vaniljvisp! Mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback