Gyminvigning x2

Idag har nya gymmet "Training ON Beach" haft invigning i Hörvik, och det ser fantastiskt ut! 


Såklart lyckades jag inbilla mig själv att jag skulle gå på "prova-på spinningen" senare på dagen. Jodå - ni hörde mig rätt. Spinning...
Så gymmet har haft invigning och jag har invigt de!




Hur tufft, svettigt och jobbigt de än var så hade vi i alla fall den bästa och vackraste utsikten som Hörvik kan erbjuda! Fantastiskt i det jobbiga!

ME TO THE LEFT

Det var superjobbigt speciellt eftersom att jag aldrig varit på spinning tidigare, har skitkass kondis och kan verkligen inte cykla, alltså muskler till att cykla på de sättet. Blir ju anfådd och får "ont" av att cykla i lätt backe xD hahaha!

Men även om jag inte klarade hålla samma tempo som Stina, instruktören, så kämpar man på sin egen nivå. Det är väldigt anpassningsbart. Kanonbra!

Det var även ganska kul, ändå - trots de jobbiga. Ganska kul och skönt efteråt, som med all träning men man ska ta sig dit och väl börja. Sen är de ingen fara. Jag tror inte detta kommer bli något problem, är ju nedförsbacke hela vägen till gymmet! 


OBS! Alla bilder är tagna av ON Training. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback