Dag 1

Dag 1 Förhoppningar, drömmar och planer för de närmaste 365 dagarna och en bild av dig själv


Mina förhoppningar, drömmar och planer ligger just nu på ett fokus med några små "wants" vid sidan av. 

Mitt priomål är självklart att gå ner i vikt och bli starkare - både fysiskt och psykiskt. Jag vill kunna må bättre med mig själv och runt andra. 

Det andra är ett fast jobb där jag trivs, så jag slipper oroa mig och bara behöva köra säsongsjobb konstant. De hade varit väldigt skönt att sllippa pendla shutteltrafik mellan 3 jobb även om jag trivs på dem. 

Även att hålla igång bloggen måste ju få bli en prio den här gången iaf.


Mina andra wants är grejer som absolut inte behöver ske inom ett år men kanske två:
* köpa häst / ta häst på foder
* tävla hoppning: 120 med felfritt reslutat
* flytta till egen lägenhet
* resa tvärs genom USA


Me, myself and I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback