Eftertraktad, en läskig känsla

Att någon skulle vilja ha mig, ja - till vad som egentligen, har jag aldrig varit med om. Inte i skolan, på jobb, kärlek eller hästarna - förrän nu.
 
Jag står här nu, den 11 mars 2015, med 4 restauranger som vill att jag ska jobba hos dem.
 
Alla hade jublat, visst hade ni gjort det om 4 st arbetsgivare har tagit kontakt med dig om jobb? 
Jag gör inte det, jag har istället fullständig panik och så ont i magen. Jag måste ju tacka nej till 3 personer som VILL att jag ska komma och jobba hos dom. Jag måste sitta med dåligt samvete och framförallt kanske jag ångrar mig? Jag är livrädd...
 
Jag med Sveriges största samvete och som ältar precis ALLT jag gör och mår dåligt i flera veckor efter trycker ju bara ner mig själv! Jag har fantastiska chanser inför sommaren men istället för att njuta av att ha ett VAL så går jag med dåligt samvete. Detta visar ju egentligen bara på hur förstörd jag är.
 
Jag vill bara sjunka genom jorden och försvinna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback