Falsterbo Horse Show 2015

Då var det över för iår, jag har spenderat nu idag där. sista söndagen. 

Som vanligt köper man alltid något, men långt ifrån allt vad jag brukar handla i Göteborg :) Hahahaha!
 
Det blev iaf inhandlat hela 5st grejer!

Höpåse från Gina Tricott - med Falsterbo-loggan på. Enkel bärkasse att samla alla grejer i
En putskrok till sadelkammaren :) Kan behövas :P

Ett pannband till Gordon, trött på hans vanliga orginal i läder. Hittade ett med 3 rader silverkristaller hos PS of Sweden :) 
 


Falsterbo-piké:
 
 
Sen blev det en skitsnygg softshell jacka från ARIAT, den är jag verkligen i behov utav. Har ingen "jacka" att rida i - alls

 


Men en stjärna tackades också av idag, Jens Fredricson's häst Lunatic har nu blivit pensionär och ska gå som läromästare åt sonen i familjen som äger honom :) Gåshud säger jag bara, gåshud. Så fin <3

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback