Första dagen

Första skoldagen för mig då på 586 dagar ;) När man säger det i dagar är det inte så mycket ;)

Men jag läser nu Historia 1b på komvux i Bromölla :)

För att då förklara så läser jag INTE upp något ämne, aldrig fått ett IG i hela mitt liv!
Utan jag läser TILL, jag har alltså aldrig läst historia utanför grundskolan.

Jag går tisdagar och fredagar i skolan.


Jag var absolut inte nervös alls idag, allt kändes ju kanonbra! Lite är det ju också att vi alla är vuxna och inte omogna 14 åringar.

Vi fick läxa redan första dagen, skulle läsa första kapitlet i boken och svara på de 7 uppgifterna i slutet. Jag är redan klar med detta, delvis för att jag läste kapitlet redan igår. Ska bara finlira lite på sista uppgiften, ska rannsaka sölvesborgs hemsida hade jag tänkt och gått stadsvandringen för att få ut det mesta av vår fina stad.

 
Superaggad tills fredag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback