Malmöfestivalen del 1 - fredag

Vi gav oss av vid halv 12 och anlände 13.24 i vackra Malmö stad. Möttes av strålande solsken och värme, vi hade verkligen åkt söderut. Jag och Mathias då :)

Började med att dumpa väskorna i lägenheten och gav oss av mot festivalen. Blev lite runtröjande där, som vanligt, traskades runt. Tar ju ändå 2 timmar iaf med lite folk. 


Årets äventyrspark består även av en klätterställning, svintuff. Dock 100kg gräns och lite sånt, 700 miljoner barn där med. Inte så att jag var så sugen att upp där med alla ungar och göra bort mig. Hahaha!

 
 
Det käkades massor av skit också, magen är bra orolig. Mest är den nog kanske orolig över kvällsmaten dock. 
 
Vi var och käkade på en restaurang som heter "Tusen2" - de serverar bara burgare! Gudomliga sådana!


Tog en Sleepy Bulldog pale ale att dricka och en burgare vid namn "Juggernaut" Det var jalapeno, jordnötssmör, BBQ-sås, bacon, cheddarost, vitkål, inlagd gurka och tomat. Anledningen varför jag tog den var för att de själva kallade den "den mest extrema burgaren hittils" och god var den. Jadå! Efter lite halvvirriga servitriser så kom min burgare och herregud så gott. Brände lagom i munnen och halsen - helt rätt tid! Tummen upp för den alltså! Blir absolut inte sista gången jag går till "Tusen2"

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback