Det är något fel på mig

Igår steg jag upp 05.40 och lämnade huset 06.15, efter 4 timmars sömn körde jag upp mot Stockholm. Resan gick snabbare än vanligt, kändes de som, körde genom markaryd denna gången och slapp alla extrema småvägar och körde längre på E4an.

Väl uppe var det lite väntetid på båten och sen den långa båtresan ut till Sandhamn, passade på att ta en powernap på båten efter att ha druckit 4 redbull tidigare på dagen! 15.45 va båten på Sandhamn och 15.55 stod i köket ombytt med överskottsenergi som hette duga. Körde på en bra service och sen satt vi och spelade till 2. Då kom första gäspningen och då var jag riktigt trött, somnade när jag la kinden mot kudden! 
Sov så jävla bra! Det var så skönt!

Men det måste vara något fel för vaknade id 07.30 och var klarvaken, var svårt att somna om. Skitkonstigt! Steg upp vid 10 istället och nu blir de mer jobb. TAGGA!!!!!! TAGGA!!!!!!


Jag känner mig fräsch och otroligt utvildad, men det blir kanske så med endast 2 dagar hemma? Jag ångrar inte att jag körde som jag gjorde igår, jag behövde de 2 dagarna hemma när det hänt så mycket här uppe!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback