Långledigt?

Haft 4 dagars ledigt och verkigen inte gjort ett skit! Fy va kass jag är!

Var på Traktorpulling i Ekeröd (Hörby/Skåne) i lördags och i söndags var det filmdag då det öste ner vatten från ovan, igår var jag på Volvo i Kristianstad och Karlshamn och pratade om mitt ljudsystem och AUX i min älskade C30 :)

Idag var jag och mamma på Ikea (IGEN!!!!) och handlade en lampa till mig, och en byrå till deras sovrum :) Trevligt vetu! 
 
 
Så de har vi gjort ikväll, ja har även sovit JÄTTE mycket och det var så jävla skönt, tagit powernaps och liknande, både skönt och avslappnande! 


Redo för jobb imorgon, taggad!!


Avslutat Revenge nu och börjat på serien Nikita :) Egentligen aldrig sett hela serien innan så ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback