En "trettontimmare" senare

Ja, idag blev det jobb från 10 och till 23 när jag gick hem. Inte nöjd över hur det blev när jag skulle gå hem. Hoppas jag inte glömde något nu xD haha
 
 
Men det var jag och Fredrik, killen som är och jobbar när Tony inte jobbar. Han håller på att utbilda sig och sköter kallis och preppar medan jag kör varma och bestämmer (YAY!!! :D).

Jag körde ut ca 116 varmrätter ikväll och jag gav mig fan på att inte sitta så preppade upp och fyllde upp som fan! Förspritsade plankor och så bara staplade upp dem och detvar en "köttplanka" kvar efter stängning :) Servisen hade det lite stressigt då det bara var Emma och Mark, medan jag hade de ite hett om öronen mellan halv 8-8 då det blev lite väntetid men inget som påverkade. Ingen mat kom tillbaka heller, fantastiskt!

När jag kom hem så la jag mig på det svala golvet och ville bara somna där, vi hade över 40 grader i köket och jädrans vad jag har nog svettats några liter! hahaha, usch!
 
 
 
Nu myser jag i soffan med Revenge, imorgon dundrar jag och Tony på från 10, det ska preppas, preppas, preppas!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback