Riktigt WiFi

Idag var jag inom en runda på Phone House, där jag köpte min HTC ONE i september, fast denna gången i Nacka. Snackade lite telefon och WiFi lösningar till just Sandhamn och det fanns då ett som verkade bra. Tecknade det till TRE och så bar det av hem. Funkar fantastiskt.

Router, abonnemang och 50gb i månaden att surfa för. 199:- Billigt och bra tänkte jag. Jag testar. Älskar det redan, efter 40 minuter uppkopplad!

Ska få sig en riktig test, den får hänga med till Göteborg i helgen och så ska vi se hur den klarar sig där! :) Uppdatering kommer angående den! :D

Kommentarer
Postat av: Barbara Mattisson

Jaha nytt teknisk grej ;)
Puss o kram mammma

2014-02-26 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback