Blodet droppar...

Då har jag än en gång förlorat blod! Hahahaha!

Denna gången i form av ett krossat glas. Jag kom hem från 4 timmars jobb igår med att packa in typ 9 burar varor så var rätt trött i armarna. Tar ett stort glas, blandar upp flädersaft och går till soffan. Jag ska sätta ner glaset och när de är typ 10cm kvar till bordet glider glaset ur min hand. Jag försöker, dum som jag är, att fånga glaset igen i luften. Det slår ner i bordet och går inte sönder i botten utan uppe på glaset dock är jag så pass långt ner att jag sätter handen över den trasiga glaset. Sticker till i hela handen och blöder så in i helvete!

Så bara att linda med papper, dammsuga och moppa upp allt och sen tvätta och sätta på plåster xD
 

Nu ser de inte mycket ut för världen men var ändå lite djupt och blöder faktiskt nu ikväll lite då och då när jag knyter handen. Det blir ju svårläkt där!

Tur att det är vänster hand så man kan använda kniven på ett normalt sätt i jobbet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback