flyttad och klar

Jag är nu utflyttad ur kära Parhus 1 efter att ha bott där sedan september men njuter nu i längan istället, dock lite tråkigt då det är i samma korridor som jag bodde i sommras och ingen omväxling. Dock ett annat rum denna gången som jag vet är fräscht då ingen bodde i det på hela sommaren, eller mellan juni och september när jag bodde här :) Kul va? Har dock en ventilation som surrar och stör i rummet samt inga parsienner så de blir endast gardinerna som skymmer insynen! Intressant!
 
Jag har så JÄVLA mycket packning, herregud. Packa ifs slarvigt men just nu står dert 2 rullväskor - en bauta, och en mycket mindre, en stor backpacker-ryggsäck och en stor adidasbag. Men det är inte slut där, det stor också 2 mindre bagar, en stor IKEA-påse och en kartong + en plastspann där allt från badrummet åkte ner! 
 
Hur fan ska jag få hem allt?! Måste packa om tills dess så mycket det bara går och slänga skiten som inte ska med hem, finns nog en del. slängde ett lakan idag som de var ett stort hål i
 
 
Ni kanske undrar varför all denna packning? Jag anlände till Sandhamn för första gången den 9 april 2013 och har sedan dess tagit upp massor, som när jag kom upp i juni igen. Och när jag hade haft några veckors ledigt i oktober. alla desa grejerna har jag ju använt och så, alla grejer är NÖDVÄNDIGA! xD Höhö
 
Puss på er så länge
 
 
ps. imorgon byter vi meny på seglarhotellet!  spännande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback