vilken jävla dag

det började med att jag slog upp ögonen kl. 8.58 och fick panik. slet fram kläder ur tvättkorgen och sprang ner. kvart över stöd jag i köket och pressade laddaren i väggen. glömt ställa larm på klockradion och på mobilen dom dessutom dött. shit asså.... MEN!! Lunchen va klar och stod på buffébordet halv 12 när den skulle.

jobbade själv hela dagen och ja, händelserik dag. slutade 2.30 då hade jag hjälpt Jesper med servisdisken och pratat lite med gäster.


här fått så mycket fantastisk beröm för min mat av olika sällskap ikväll. är så kul att höra och håller huvudet högt!


Men jag kommer hem och inser att i farten imorse så glömde jag att stänga fönstret och det har regnat in!!!!!!! ingen elektronik har skadats och det är 5 grader ute och 10.i rummet. ligger nerkrupen i sängen med mysfilten under täcket och elementet surrande bredvid. försöker få upp värmen nu innan jag somnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback