Det där med långpanna

Vet ni vad en långpanna är? Ni har säkert läst att jag har skrivit om det ex antal gånger under denna sommaren och hösten!


Just nu har jag jobbat första av 4-dagars långpannan som denna helgen består utav. Nice right? Gäller att se dollartecken i det man gör.


Det är ju strejk i skärgården, linjebåtarna som går mellan bla. Sandhamn och fastlandet håller strejk för de tycker deras avtal är skit och lönerna är för låga. Skitkassa människor som måste påverka alla andra för att få som de vill, att sätta sig på röven tjänar man ju säkert pengar på. Aja, skitsamma. Hur jag än tycker spelar i detta fallet (om i något) ingen roll xD Hahah
 

Men detta betyder ju såklart att man inte har lika stora möjligheter att ta sig ifrån ön och jobbigt är det då jag fick SMS igår kväll om att mitt objektiv var lagat och jag måste ta mig till Farsta Strand så jag kan hämta de!! :D Jätte taggad, trodde de skulle kosta skjortan men nu kanske man kan uttveckla och klicka hem ett större till?
 

Imorgon börjar jag 10 istället för 9, gött! Men ska ta vara på de och snart dags att somna till True Blood och Alexander Skarsgård's fina siluett. grrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback