samtal från läraren

Min lärare ringde 9.45 idag, när jag sov som bäst!

Men såg först bara ett långt namn på skärmen och tänkte de va farmor och farfar men så var det något som inte stämde och jag tittade igen, då stod det restaurang Sjöbris och först trodde jag det stor restaurang sandhamn så blev jätte förvirrad men när jag blinkat några gånger och harklat mig såg jag att de stod restaurang sjöbris, som är restaurangen i skolan. Det var Micke, min lärare som ringde och första frågan va: väckte jag dig?


Fick ett; dags att gå upp till svar HAHAHAH!

Men han frågade hur det gått och då sa jag att det går bra med vissa bakslag och hans svar va: "Ja, men så ska de vara" sen sa han "du är nog lite för uppkäftig fortfarande" eller nått i den stilen skrattade då och svarade honom "Nej, jag har knipit käft när jag varit här" hans svar va "då blir det inte lätt när du kommer tillbaka för oss" hahahahahah!! Har han kanske rätt i? 


Men jag känner ju att jag själv har utvecklats när jag har varit här uppe, eftersom jag får hålla allt inom mig så blirjag skitförbannad men så när de går över känns allt bättre. Känner mig lite som en ny människa faktiskt! ;) eller så är det för att jag slipper skolan? xD höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback