9 Maj

Den 9e Maj 2009 konfirmerades jag, då fick jag min första systemkamera. Canon EOS 450D

9e Maj 2010 vet jag inte vad jag gjorde..

9e Maj 2011 var det jobbigt, fina Sam fick somna in den 6e och kommer ihåg att det var en måndag och jag kunde inte rida Sam på träningen och Steffie skulle vila så red en lektionshäst, första lektionshästen jag red på mycket länge, ridigt Sam och Steffie så mycket då.
 
9e Maj 2012 fick en ny kompis flytta hem till mig, min nya systemkamera. Canon EOS 7D, bästa och värsta köpet i hela mitt liv. Vilken ångest jag haft att jag köpte en sån dyr kamera men vilken lycka det har varit med den kameran <3

9e Maj 2013 jobb, seglarrestaurangen, Sandhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback