Förlåtelse och nytt hem

Ber om förlåtelse för dålig uppdatering men när jag kom hem hade jag ett sånt rus, jag var hemma i Blekinge och vackra Sölvesborg sedan har det varit full rulle med Sara, hästar, loppis, sweden rock, bal och student. Har knappt haft tid att andas förrän jag var tillbaka på Sandhamn!

Ja, det är 63 dagar och 10 timmar innan min anställning går ut här ute. 63 dagar? Kommer fan dansa förbi!

Men jag bor ju inte på samma ställe och här kommer lite bilder tagna från surfplattan!

Rummet, 2 sängar och 4 garderober
 
Är ett korridorboende, mitt rum är det ni endast ser handtaget på. Längst bort till höger är 2 toaletter och en dusch (tvättmaskin+torktummlare) 
Mitt emot dörren till toaletterna är ett litet kök med det allra viktigaste! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback