Dag 14 Skriv om något du tror på, vad som helst

Jag är vidskeplig till 110% och tror på skrock som att man aldrig ska lägga nycklarna på bordet. Jag vägrar också ta upp ett par nycklar som någon annan har lagt på bordet! Jag kan lägga de på bordet med en tidning, mobiltelefon eller något annat mellan men aldrig direkt på bordet!


Men jag tror på andar. Jag tror på att folk lever kvar på vissa ställen efter döden och att de kan hemsöka. 

Men jag tror INTE på medier som kan höra dem. Nope, det är en stor jävla bluff om du frågar mig. De programmet som går på 7an tål jag inte, det är så tillgjort så det skriker om det. nej...

Men att det finns andar som har ouppklarade saker kvar tror jag inte kan få frid, och jag tror till 100% att de kan flytta runt saker och ställa till med problem. Hemma finns en ande i vårt hus, han är mestadels inte i vägen eller jobbig men han har skrämt skiten ur mig många gånger när han trampar runt och jag har märkt att han går mycket genom det stora valvet vi har mellan den gamla och nybyggda delen i vårt hus. Golvet är mycket känsligt där och vi har en tröskel som är 10cm bred som ALLTID smäller när man trampar på den. Det hörs steg där som är så klockrena att ibland undrar jag om mina föräldrar faktiskt är hemma?!

Men han vakar och gör ingen skada, jag tror det är en man - jag tror tom. att det är förra ägaren till huset, en släkting till oss vid namn Agnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback