Att bo tillsammans med andra

Här uppe på alcatraz-ön Sandhamn bestämmer man tyvärr inte själv vilka man vill bo tillsammans med. Just nu är det dock jag som har bott här längst, i detta huset.
 
Men när jag masade mig upp för 30minuter sedan och gick ner för att ta min tvätt från maskinen till torktummlaren, drog igång tvättmaskinen vid halv 3 inatt så hann somna innan den var klar! Var ligger mina kläder? Dumpade på toalettstolen och hälften ligger på et blöta golvet. Mina RENA kläder och min kära rumskamrat kör sina i tvättmaskinen?


Blir Maria ARG?! Svaret är jävligt positivt!

De får gärna flytta mina kläder om de behöver ha maskinen men stoppa de i torktummlaren då istället och släng inte runt dem! De låg rätt så bra utspridda på golvet också. Nej, det blir ett allvarligt snack med honom när han kommer hem. Sånt accepterar inte jag, jag har aldrig slängt någon annans kläder på golvet och hade aldrig tänkt göra. Speciellt inte om de var rena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback