sandhamns-dieten

När jag jag skulle käka lunch idag på restaurangen kunde jag knappt käka en portion av de extremt goda torsken som jag lagat (stolt) och jag tror så här:


Vi får gå ner och käka i personalmatsalen även om vi är lediga och det är soft för problemet är inte på vägen dit, det är nerförsbacke, problemet är på vägen tillbaka upp sen för en backe de kallar "djävuls-backen" orginellt, jag vet.
Men för att då istället pallra mig ner och sen upp äter jag knäckebröd och jag tror att jag faktiskt har krympt mig magsäck eller lärt mig att jag inte behöver vräka i mig mat. För ibland när jag bara käkat en portion mår jag så illa och vill bara spy upp det så när jag anländer hem om 3,5 vecka tror jag att jag väger något eller (några) kilo lättare än när jag åkte. Har dock kompenserat det med att ha mer packning med mig ner än vad jag hade när jag kom upp! :)



Nästa veckas schema är en dröm kan jag tala om:
Mån: ledig
Tis: 15-23
Ons: ledig
Tors: 15-23
Fre: 15-23
Lör: 15-23
Sön: ledig

Sovmorgon varje morgon! Och så kan man ta sig några glas på lördagen, gött! :D Bästa schemat hittils!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback