la-la-la-la

fan va de är trååååkigt när alla andra jobbar och jag sitter själv :S Bläää... Nej, nu får jag rycka upp mig och sätta på en film eller nått.
Det är de man gör i Sandhamn när det är dåligt väder, alla andra jobbar och det är då allmänt dött. Man käkar godis och tittar på film. Plockade ihop massa filmer från Sammy som jag aldrig sett och bockar av dem nu, en efter en, även ifall de suger. Tänker dock hela tiden att jag måste spara några till jag ska resa hem och då början jag få ångest över att åka hem. Hur ska allt få plats? Hur ska jag få hem alla grejer? Kommer jag hinna med mina tåg? Hur fan ska jag ta mig från slussen till t-centralen? Ska jag igenom tunnelbanan med all packning? Vill ha min bil <3

Ska skälla på tangent N också som gör att jag måste skriva om meningarna med N i varje gång då tangenten är helt seg. Hade behövt en ny dator egentligen, denna är 2,5 år gammal och de är det längsta jag någonsin haft en dator som hållt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback