V.25 TISDAG

Mitt arbetspass började egentligen 9.30 men var uppe och käkade vid 8. Cyklade ner med konfirmanderna innan jag bytte om och hängde med ut en runda i skogen med grupp 2. Tills idag hade de flyttat över Tuva på Bella. Jag red Kasmir, lilla Johnny Cash :) så söt den lilla!

Allt gick bra, red sist och han var supertaggad. I slutet när jag ville hålla in honom började han studsa och han reste sig ganska högt några gånger på olika ställen :/ busunge :)


På eftermiddage gick vi en runda med gupp 1 i skogen, där de fick "klättra" lite. Stå upp i lätt sits upp för en lång backe. Duktiga de är!


Kvällens aktivitet blev gymkana. De skötte Nellie och Jonna och jag tog lite foto i slutet :)

Här kommer några:

Ebba :)


Rebecca, Ebba, Isa, Novalee, Angelika, Saga och Beatrice


Visst blev Elsa snygg? :)




Det får avsluta tisdagskvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback