V.25 ONSDAG

Dagen för mig började hos tandläkaren och det resulterade ju i att jag fick boka en nya tid då jag har hål :S Blääää!


Men iaf, blev en rykttävling idag och vinnaren med nästan full pott var Mila med Ernst. På samma poäng kom Ebba med Hasse och Rebecca med Maverrick. Men eftersom Mila hade flätat allt så fint så hade hon lagt ner det där lilla extra :)



Men allt gick inte felfritt när Milas prisrosett försvann senare på kvällen?! :S


På kvällen skulle de gå lite tipsrunda men alla barnen var trötta så vi samlade ihop frågor och tog det muntligt istället :) De fick även göra utvärderingslappar! :P


Kommentarer
Postat av: Johanna svensson ^^

Hade blivit suuuuuperglad om jag hade fått bilderna från Sölvesborg, du kan skicka dom på min mejl om/när du har tid/kan/vill :)

2012-06-21 @ 22:36:02
URL: http://www.jump.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback