Onsdags underhållning

Skola nu men vi glottar på film istället ;P

Svenska läraren Hanna är hemma med sin sjuka son och vi har ju läst boken: Tristan och Isolde så nu ser vi filmen xD Haha ;)

Efter skooolan blir de bussen hem sedan drar jag till stallet för att se om min rygg klarar av att hoppa Buddy ikväll men de ger väll sig när jag har suttit upp :)

Bad även Malin prata med Oli så han kan kolla på min rygg, hellre de än åka till vårdcentralen och där bli klämd på, sedan till sjukhuset och sitta där i timmar. BLÄÄÄÄ!!


Skulle tagit Colin igår men det verkligen pissade ner så körde dit och borstade honom riktigt ren och hängde upp hans blöta täcke. Tänkte att det kanske skulle släppa men det verkigen vräkte ner. KUnde tagit honom på linan annars men men, gossen lilla fick vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback