Typiskt Sam

Jaha.. Att Sam är frisk kan nu inte vara så säkert. Birgitta skulle titta på honom under dagen för att se om han är halt eller liknande. Det är så typiskt Sam att bli friskförklarad och sedan när Birgitta rider honom i skogen i lite långsamtrav så halkar han med ena bakbenet och går omkull. I skogen!

Han visade tydligen inget igår så Birgitta tar och tittar till honom idag också. Typ runt lunch.

Asså, hade de varit jag som hade gått omull med honom att jag blivit så rädd att jag troligen hade satt mig ner och börjat gråta.. Jag har gått omkull innan med häst men då har hästen inte precis blivit friskförklarad. Inte för att det är helt OK annars.

Jag gick omkull med Gerrie, en av mina många sköthästar. Och jag blev skiträdd ju, det var ju inte min häst. Jag var super rädd och kollade så han inte var halt sedan gick jag med honom hem. Det är nog enda gången då jag inte har suttit upp efteråt. Och det var nu typ 3 eller 4 år sedan detta hände så jag är ju inte rädd precis..
Nej fy, det är hemskt att gå omull med en häst. Usch...

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Har telenor mobilt, vet ej vad den kostar i månaden då det är svärmors och hon betalar av sin dator samtidigt så vet inte riktigt:)

2011-03-15 @ 10:21:17
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback