Helgen

Helgen.. Fort gick de iaf.. Och jobbigt var de ;P Haha.. Nejdå!

I lördags var de mitt första BUS möte som ordförande och får väl uppdatera lite på Bokes hemsida också.
Det gick bra, haha.. Vi hade ingen dagordning men jag kunde den ganska bra i huvudet. :) Sedan var de dags för årsmötet med styrelsen. Det gick bra och jag blev då typ ledmot från ungdomssektionen eftersom jag är ordförande. Haha.. Fan va de låter pampigt, har inte vant mig vid det än. Jisses.. Jag går verkligen i min farfars fotspår! ;P Nästa steg är att äta middag med kungen! :D

Efter årsmötet var det mumsig mat från golfrestaurangen och sedan va de hem och titta på film.

Söndag sedan vaknade och segaade mig fram till datorn där jag satte igång att göra läxa men jag längtade ut till solen. Och när jag äntligen var klar kastade jag mig på moppen och körde till stallet och red mina små älsklingar. Först Steffie i ridhus och tränade lite smått på de vi gjorde i måndags och hon lyssnade fint. Även att jag räjsade runt och att jag sedan kunde få henne lugn igen.

Sedan var de Samsons tur och skrittade honom barbacka i solnedgången. Min första skogstur för året.. Mysigt men så är Sam så laddad att ALLT är livfarligt! En plåtgrej var farlig men de gick bra men så såg han en plastpåse och flög åt sidan så jag hängde lite på sne. Haha.. Gulle häst. Han ville så gärna få jogga.. Det ska bli roligt när vi ska börja rida till honom igen. Då ska alla komma med kamerorna för de blir nog lite glada skutt :D

När jag sedan stack hem stannade jag på Preem då Ursula jobbade och där stannade jag tills hon skulle stänga. Tror jag var där från typ kvart i 7 tills 10 eller nått.. :) Jag fick lite att göra än att sitta hemma och glo på Wallander. Nu får jag göra de någon annan dag i stället ;P Hehe.. Köpte årskortet för surf också, kommer nog bli en del uppdateringar från telen nu då. Både här och på facebook. Och jag ber om ursäkt för de konstiga inäggen från telen. Kom ju på att man måste jag göra <br> för att de ska bli en blank rad. Därför hänger allt ihop :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback