020311 - Onsdag

Onsdagarna går ALLTID fort, alldeles för fort! :)

När jag kom hem fick jag reda på att mamma var i Malmö så ingen dataväska då heller. Så jag knyckte en vanlig väska av pappa till min. Har ju ingen vanlig väska där en 17" dator frå plats!

Men så tittade jag på 2 filmer sedan bytte jag om och gled ner i de underbara jacuzzi't vi har ;) Hääärligt!
En halvtimme, sedan var min nacke och rygg återställd efter misshandeln i början av veckan. Trodde jag.. Idag mår jag lika piss i nacken. Jag vet inte vad jag ska göra!

Sedan hittade jag massa foton på mig när jag var liten. Hittade pappas skolkatalog för när han gick i 8an. Vet ni vad, förutom mitt långa hår SER VI LIKADANA UT! EXAKT!!

Men så hittade man ju massa andra föräldrar som liknade sina barn. Det var ganska roligt ändå..

Ja, visste ni att mitt foto har hängt i ett skyltfönster? De ni.. De e inte illa det! Hela Sölvesborg har kunnat att se mig ;P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback