Play It Simple

Gör det snälla inte svårare för dig än vad det är, det är bara hemskt att se på..

Jobbat klart för dagen och sitter ej på hamnen - känns underbart. Pappa, tro det eller ej, frågade om jag ville låna hans mobila bredband. Fast han sa det typ: "Mitt mobila, det fungerar väl inte där.." HAHA XD JOHO!!! Inte bästa signalen - men det är bra för att vara Hanö ;)
Så PAPPA: Vill ha ett eget?


De blir jobb nu fredag, lördag och söndag sedan är det ledigt på måndag och tisdag - busmöte på tisdagen. Sedan jobb onsdag - hela midsommar och massor av jobb efter det. Så idag packade jag med mig kläder för 14 dagar. Ska hem med smutstvätten nu på måndag och asa med alla kläder jag typ äger och kan arbeta i - med mig ut. Låter kanske jobbigt men när ska jag ha tid at åka hem.

Imorgon kommer även Muhammed, elle Hazan - Haha, Ulf visste knappt själv vad han hette ;)
Han kommer och kollar, kanske ska börja jobba där och hjälpa till med varor, disken och städningen och litte så. Sa Ulf iaf. Eh, ska bli intressant xD

Är bara rädd för att han ska ersätta mig i köket - är jätte rädd för det!
Leif har ju snackat om att ta in en annan kock och det skrämmer mig då de säkert kommer låta den gå först så det blir som med våfflorna att det slutar med att jag jobbar en eller 2 veckor i sommar. NEEEJ!!


Aja, inte mycker mer att göra egentligen. Det är dom som bestämmer - jag kan bara önska.

Här är min utsikt från var jag sitter nu - åt ena hållet ;)


Och min stoora packning; nu syns ej kameraväska, stativ elle datorväska!


Ska nog gotta mig i någon film, tankade Just Go With It med Adam Sandler och Jennifer Aniston (stavning?)



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback