Westenhäst

Länge sedan lille Sam hade på sig den sadeln och det kändes lite jobbigt i början.. Haha :) Fina Sam <3




Fick en ide när jag var te och red, Sam är ju utbildad westen så eftersom alla heter; "från travare till ridhäst" kan väl min blogg typ heta: "Från westernhäst till hoppstjärna"
Erkänn, de är snyggt! Haha :D


Jag och Onkel Sam var ute en timme, 2 rundor i skogen då Vicki hängde med ut en runda till. Så med lite bocksprång och skratt överlevde vi en hel timme i skogen med westernsadeln :) Haha, underbara lilla söta gosse :D Fan va jag älskar den underbart fina hästen.

Har även snackat memd Birgitta om var han kommer ifrån och han är från en toppstjärna inom western. Han är en skånepåg efter då en topphingst med rankning inom världsklasserna. De ni! Han har snygg stamtavla också ;P

Kommer mer mer info när jag grävt djupare - ska även rota runt i Steffies förslutna då jag blev chockad över den ras hon är! Återkommer till de..

(Imorgon blir de Karlskrona med hästapollarna, lilla transporten så blir typ.. Bara Peggy och Classic, tror jag..

Nu ska jag kolla på Jurassic Park 3 - Den har man ju inte alls sett miljoner gånger.. Haha! Funderar på att kanske ta ner alla filmerna och köra ett marathon med dom?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback