Sam

Älskade älskade Sam <3 Var bara tvungen att skriva att jag älskar den hästen. Han är så underbar i alla lägen, även när jag blir arg och sur på honom vilket inte har hänt så mycket. Någon gång så blev jag skitarg på honom. Men egentligen var de ej hans fel. Han är inte riktigt fullt utbildad och fram/bakdelsvändningar är ju inte hans starka sida och jag blir alltid sur på honom när vi rider de på träningen. Han är ju också lite stel, lilla gossen :)

Här är en stel bild från förra måndagen. Igga min min och titta på fina Sam.
Var typ en av de få bra galoppbilderna. Har några räjsbilder och massa i typ trav.
Men han var stel, lite springig och undvek allt arbete så det blev ett kort pass så Mathilda fick skitta honom lite :)


Vet att mina armar är lite låsta men testa att rida honom när han bara försöker slippa undan arbetet genom att öka och här är en bild när han precis vill öka på långsidan men titta va snygg han är i sin fläckiga kostym :D

Kommentarer
Postat av: Julia

2011-04-27 @ 16:15:20
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback