Hemma igen!

Sitter här och tittar på AFV - Grymaste på TV just nu ;P Haha!

Som jag trodde skulle vi typ ha prov idag - blev en lagtävling i köket och jag jobbade med Ronja, Isabella och Frida P. Jag gjorde räksoppa till förrätt, Bella och Ronja gjorde benfri kotlettrad, klyftpotatis och sparris med en grönpepparsås och till efterrätt gjorde Frida en fruktsallad med vaniljgrädde till.
Vi vann tyvärr inget men jag är super nöjd då jag fick grymt mycket beröm för min soppa. Först n'r vi var där inne och sedan när vi var alla samlade. Jag skiter väl i ifall vi vinner bara jag fick lite beröm :D

Har sedan haft fläta idag - ja ni hörde rätt! Har inte haft den på evigheter och nu när mitt hår börjar komma tillbaka så blev det faktids en fläta ;P


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej där!

Söt bild :)



Allt bra? :)

2011-04-26 @ 19:47:05
URL: http://flinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback