Bilkörning

Precis kört lite bil, från svarta led i Sölvesborg :) Gick superbra. Ett motorstopp ute vid Snappis där vid stoppskylten. För dålig gas..

Kör mycket bättre med mamma då pappa bara sitter tyst och gör mig nervös. Men han har också mycket koll på om jag tittar i bakspeglarna - om jag släpper kopplingen riktigt - blinkar. Han har verkligen koll på ALLT!

Men men, gick superfint idag. Mamma ville jag inte ens skulle köra 70 men de har jag kört innan så på 80 vägen körde jag 80. Precis som de ska vara.. ;)

Nu blir de dax att fila på ostarbetet!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Visst är det svinigt kul att köra bil? :D Speciellt om man inte är så försiktig om den och kan rejsa gärnet ;)

2011-04-29 @ 17:28:21
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback