270411 - Onsdag

Efter de snurriga schemaändringarna bar det hemåt och fick ett sms från Bettan på lunchen där hon frågade om jag knde hjälpa till på pay and jumpen idag så jags a ja och klockan 4 stod jag på Boke. Ännu en gång stod jag på framridning/framhoppning och vet ni vad. Hatar att stå där!
När det är klubbhoppning/pay and jump så hoppar massa ryttar typ 2 hästar i samma klass och det fucks up the system! Att man måste hålla plats till dom på framhoppningen. Men visst, när jag väl har koll så funkar allt utmärkt! Tro mig! Men så måste jag ha alla startlistor. Uppdaterade och så vidare.. Men så fick jag typ bara en i taget, och så vägrade typ de at hjälpa mig. Det är då fan!
     Så jag fick lämna ifrån mig allt ansvar för att springa upp, hämta en startlista och springa ner igen och hade nada koll. Asså, hallo! Vadå snurrig? Idag var det hemskt för alla bytte hästar nästan och det var massor av folk som inte var där.. Helförvirrat! Blev helt knäpp på de asså!

Men sen när de var slut och jag pratade med Malin och de andra efteråt så frågade hon om jag hade koll på framridning/framhoppning och ja, så sa hon att det var bra gjort och att det varit ordning. Nöjd är jag iaf om jag får beröm! :)

Sedan var de hem - tänkte äta på Lasses men mamma hade köttfärslimpa, potatis och sås från Susanne Södergren som jag käkade. Mums.. :D

Efter det kom Gustav och vi skulle skruva ihop de sista på moppen och vet ni vad, fixade nästan de mesta själv. Han fixade så att allt såg satt rätt så jag är supernöjd. Körde runt kvarteret och den jävla moppen har nog aldrig gått så tyst och rent sedan vi köpte den. Den gick så ibörjan..

En bild från igår när vi hängt upp den i taket och locka bort lite skit som ni ser ;P




Nu ska jag glo på "Hostel 2" och sedan blir de nog duscha o soooova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback