Samlag?

Haha, efter många om och men döpte jag inlägget till Samlag tack vare Tim som nu går runt och upprepar en 2as ord. Det var en sak med Emmelie men en 2a sa bara det rakt ut igår. Eller när det var.. Och så skrattade typ alla och Tim sa typ sånt ida osså ;) Haha, därav "samlag"

Jag går och lägger mig 9 eller 10 på kvällarna därav ingen blogg men det är några jag skulle vilja be om ursäkt till. Speciellt till Fanny efter lektionen i måndags. Hon verkade superglad av att ha hoppat Medyk men jag var på så dåligt humör efter att mamma bara dumpat mig halv 9. Då skulle jag vara i stallet jue! Så körde på en kvart och Anna hade börjat med Richie till mig så det var superduper snällt men så var jag på dåligt humör!
Så förlåt Fanny, jag vill gärna höra hur det gick för er..
Och förlåt till Maja som också jag snäste lite surt åt i måndags, hon hälsade glatt när jag mötte på henne på stallplanen men så blev det inge av de då jag var jätte sur. Men fick slappna av när jag väl kom upp på den lilla klumpen och tro det eller ej. Jag satt kvar hela lektionen! haha Blev 2 st skrik-hopp men annars gick det bra. Kommer ett separat inlägg om det!

I helgen ska jag passa 2styck unghästar. En 5 åring och en 3 åring ;) Söta Chikitita och söta Miss Sixty M ;D
Sedan på söndag är det lagtävling i Ronneby och tror att jag har fjäskat mig till lite skjuts av Hanne annars finns det nog kanske plats hos Anna då jag ska ha med dator och visa hur iTunes funkar! haha ;)

Nu är kl. 20.48 så jag ska sova nu.. Skriver mera när jag har tid!
Åter igen, Förlåt Fanny...


Kommentarer
Postat av: Frida

Var i Ronneby är det? Kanske sticker dit ;)

2010-09-16 @ 12:28:21
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Fanny

Njaa... får se hur det blir med det där förlåtandet butter-gubbe



Men skämt å sido ;P

hahhaha så det var därför! jag visste väl att det var något! xD surare hälsning har jag nog aldrig fått xD Håkan var ju med och tittade när jag hoppade så jag kunde tyvärr inte stanna, annars hade jag velat se hur det gick för er =P Men jag visste väl att du skulle fixa det ;)

Jag fixade det också, nästan på bekostnad av ett totalkvaddat knä, men vi lyckades undkomma hinderstödet i sista sekunden xD (vi hamnade vid sidan av ett hinder istället för över det :O ) annars gick det riktigt bra =P

2010-09-16 @ 21:02:41
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback