Minusgrader


Klockan är halv 10, den 17 oktober 2010 och det är frost och minusgrader ute..

Jag älskar vintern, just pga av snön. Jag har alltid älskat vatten och snö. Jag längtar tills det blir snö, tills allt blir vitt och man kan bara slänga sig i snön och njuta.. Haha, tills man håller på att frysa ihjäl då :P
Dock kommer det inte att bli så roligt att stå och vänta på bussen i snö ;)
Men de jag skulle komma fram till är att jag HATAR hösten, visst är det sjukt fina färger ute och så.. Mysigt när det börjar mörkna men alltså detta med frost. Vill inte ha något mellanting. Antingen sol och varmt eller snö och kallt. Inte svinkallt men lite fjuttig frost på gräsmattan..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback