Förlåt..

Har inte precis haft jätte stor lust att skriva eller annat.. Men det kommer lite planering!

Har även skadad mig så allt blir lite svårare :S

Min arm igår, idag är den dubbelt så stor som den andra. Gör så sjukt ont att stäcka ut den och ändå så spelade jag basket idag. Varför? För att jag gillar det ;)

Kommer även massa filmer från mattelektionen igår..
Emma (http://egogirlz.blogg.se) lekte med min mobil så ska försöka klippa det lite sedan kommer det upp på bloggen under helgen.


Helgen planering:
Fredag: Skola och sedan kalas för mamma
Lördag: M; Släppa ut Åsas hästar
M; Göra mig iordning/kanske till akuten med armen
EM; Dop i Mjällby kyrka. Blir säkert att man får ta lite bilder :)
K; Släppa in hästarna och så vidare till dopfest
Söndag: Släppa ut hästar och så fixa allt till skolan


Hade också fiskprov idag, skrev på allt och det kändes jätte bra ;) Fick även ett skitbra "betyg" på provet i hade förra veckan och jag får ju beröm av engelskaläraren. Jag trivs i skolan.. Dock är det matteprov på torsdag och så snart ska vi ha ett serveringsprov på typ MASSA saker.. Jobbigt. Även köksprov.. Kanske inte gillar skolan ändå ;P


Kommentarer
Postat av: emma

hihi, filmerna äger!

hahah , massa jälva prov nu . ^^

hihi, tur du inte va lika klumpig som jag och råkar missa halva fiskprovet.:D

2010-10-17 @ 12:41:30
URL: http://egogirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback