050310 - Fredag

Lovat var lovat och det betydde att jag fick dra på mig tjocka kläder och köra till skolan i 9-. Brrr...
Det var inte varm precis!
Sedan gick skolan snabbt, alla ämnen rusade typ förbi och jag pratade ut lite med Petro på tyskan, skönt att kunnde göra det med någon som kan se det från båda sidornas håll.
Sedan körde jag och Elof och tittade på båten, haha.. Blir fan lika glad varje gång man rör vid den, känslan att den är vår och ingen annans. Känslan att jag ska tigga för att få köra den ;) haha!
Sedan var det då Hkk, gjorde baguetter. Blev mycket goda och jag pratade med Alexandra igen, allt känns precis som vanligt när det typ bara är hon och jag. Varför kan det vara så? Jag tror jag vet svaret...


Kom hem, tog kameran och drog ner till stranden och fotade lite fåglar var det tänkt! Blev några bra foton ;D
Sedan vet jag inte vad som hände, var trött och helt hängig så jag la mig vid 8 och tittade på 2 filmer. Bröderna Grimm (med Matt Damon <3) och en hästfilm: Live Your Dream (med Zac Efron).

Sedan var det några skitungar som gick på cykelvägen och ja, sparkade på lampan så att den släcktes. Tur att det är såna lampor som släcks när dom skakas och sedan tänds igen. haha, jag såg dom genom objektivet till kameran så jag vet precis vilka det är. Det hjälpte ju att dom skrek sina namn! haha!

 

 

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback