010310 - Måndag

Igår kurade jag ihop med i min fotölj och satte på New Moon på datorn! Asså jag fick gå ner i källaren och hämta min beiga lilla hund-kramdjur för jag tycker det är hemskt när Edward lämnar Bella och samma sak när Jacob gör det. Livet är fan bra orättvist! Haha, jag kan sitta och titta på skräckfilmer, hemska splatterfilmer men så fort det händer något känsligt så känns det som om jag ska börja gråta.. Haha, gjorde det när jag läst ut Genom Dina Ögon. Tänk att ha läst en bok på 600 sidor och vant sig vid den lilla utomjordingen som lever innuti Melanie och så i slutet dör den? Usch.. Började fan gråta av det men då hade jag sista kapitlet kvar ;)
Kunde inte heller bli visad med hemsidan eftersom Frida inte var där.. Lite taskigt men men!

Min dag har varit bra, en person är ju som hon är. Vågar inte öppna käften och säga det till mig utan ger mig mass blickar istället. Fan va fega vissa personer är asså! Och för er som genast tänker på Alexandra när jag skriver detta så kanske ni borde tänka om. Allt kretsar inte kring henne i mitt liv! Detta är en annan person!

Fick mycket beröm för mina bilder, som ÄNTLIGEN kommit upp på TVen men ändå helt förstörda! Vissa bilder var i litet format medan andra var stora över skärmen men då inzoooomade så dom blev kassa! Kan inte någon i Mjällbyskola göra rätt? Hmm..

Inte nöjd med So provet. Visste att det gick skit, dålig dag och så snackade vi om A.V.K i Malmö. Eller jag gjorde iaf det ;)

Svenskan är jag och Elli klara, skönt! Matten är seeg och ligger efter. Måste få in detta med ekvationer! Får damp på det! fattade det 'solklart' i 8an men inte i 9an! Hallo, försök lösa asså;  x(x+3)-(3x-5)=3a+2ab OFTA! Haha okej, helt orimlig formel men ni fattar! Sjukt svårt!

Nu blir det snart att bege sig till stallet för lite träning för Maria. Teori idag, får se vad det handlar om denna gången ;) Ska nog önska Clements eller typ Scott till nästa vecka. Dock är jag inte här. Är ju i Polen då, ska bli roligt att komma iväg lite igen. Dock så får vi se hur jag reagerar på Stutthof. Vill fortfarande ner till Auschwitz IGEN och nu kanske det inte blir så i sommar utan nästa sommar. Skit också!

Men det finns en del att se fram emot denna sommaren, ska se om jag är hemma då SRF är. VILL! Men ska ju kanske till High Caparall, sedan frågade dom efter mig om jobbet på Hanö iår =) Mycket trevligt! Så mopperally hos Jeppe, mycket trevligt så pappa kan inte sno min moppe eftersom jag ska ha min egen. Har fått en helt egen inbjudan av Jeppe och Linda iår! Semester i Sverige, kanske ridläger och mycket annat som TP. Men så börjar ju gymnasiet.. Usch, vill inte tänka på det! Och så har vi ju inte fått det preliminära och jag håller tummarna för Vägga. Vet inte om jag kommer trivas i K-stad. Inte illa ment om K-stad. Karolina och jag kanske hamnar i samma klass om jag kommer in i Kristanstad. Det känns lite tråkigt eftersom alla i klassen ska på olika håll och självklart kommer man hålla komtakten med vissa men även om jag inte älskar 9B hela tiden så har jag fäst mig vid dom iaf. Alla roliga stunder vi har haft, vunnit över lärare och elever i dragkamp (tjejer), vunnit strandvallen i 7an. Beatchdagen tog vi hem! Alltså så sjukt roligt och nu är det  slut! Bara så där..

 

Ska byta om nu, skriver om träningen i ett extra inlägg ikväll eller imorgon!

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback