Rooooooom-service



Jag har följt Roomservice killarna så länge jag kan minnas, mina föräldrar har alltid kollat på det och så har jag! =) Nu är det bara jag och mamma som är trogna tittare igen. Jag har nästan gett upp serien eller ja, jag gav upp den helt en period men nu har jag plockat upp den igen. Tyckte det var lite väääl mycket när dom var utomlands och så.. Men nu är det planerat på måndagarna kl. 20.00 =)

I kvällens avsnitt så handlade det om att dom skulle göra om ett allrum (kök, matsal och vardagsrum) till ett mer stilrenare och mysigare "möteslokal" Dom byggde helt om allt! Det lilla sketna köket dom hade följer nu hela väggen och det blev mycket stilrent med ett betsat matbord med 6 barstolar. Det  blev mycket snyggt men sedan soffdelen? Vafan?! Där ska dom få DISS! Med inredaren då kanske? Dom hade en stor soffa där innan, en hörnsoffa men det var lite intryckt, nu fick dom en fjuttig 2-sitssoffa och 2 fjuttepallar. Vad blir det? Dom kan alltså bara bjuda in 3 andra personer? Jag tyckte att det var kasst! Dom fick ingen plats alls längre, köksdelen var mycket bra percis som matsalsdelen men vardagsrumsdelen blev kass. Dom kunde ha ställt in en fotölj eller likande? Vilket troligen ägarna gör ;) Lägenheten var jätte stor och verkade jätte mysig. Det var mycket furu och högt till tak. Inte konstigt heller, dom var i Fjällen!

HISS till M och Js jobb med DISS till inredaren och till tänket med soffan och det!



Tack och Hej, LEVERPASTEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback