210110 - Torsdag

Dagen gick fort, idrottslektionen gick bra. Ont om tid bara, har umgåtts mycket med Alle idag men nu är det troligen slut på det. Har fått bekräftat.. Men men, bara att försöka fortsätta leva som vanligt och inte tänka på det mera, hur det nu ska gå till.. Har lite svårt att skriva om mina känslor eftersom detta är helt öppet inför alla men jag kan säga att jag är sårad...


Aja, vi går vidare. Har ett videoklipp;




Haha, ja sedan måste jag säga att jag är lite besviken på dom som slutar att blogga bara för att ingen kommenterar. Jag behöver inga kommentarer! Jag ser att folk besöker då troligen läser.. Det nöjer jag mig med. Jag vill dela med mig samt att jag själv ska kunna gå tillbaka och titta på vad jag har gjort!



Ritat denna och allt ska skuggas samt ska jag ändra mulen och käkbenet lite för att allt ska stämma ;D

 


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag läser :D Är dålig på kommentarer dock,.. men nu fick du en :D

2010-01-24 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback