060110 - Onsdag

Vaknade på min födelsedag igår och fick kasta mig in i duschen, packa klart allt och sedan ta katten med mig till Mjällby. Vi lastade över allt i husbilen och körde mot Hyssna. Resan startade vid lite över 8. Typ, halv 9 eller nåt och vi var framme Vid 3 tror jag.. Sov en timme ungefär xD

Men katten var väldigt rädd och ville gömma sig, halva resan var han hemsk. Han ville inte sitta still och inte heller röra sig men sista biten fick jag honom att lägga sig ner i sängen där bak och där låg han sedan tills vi var framme. Idag mår han bättre och är uppe och går, var även ute i snön med honom innan. Det är 20 centimeter snö här men jag fick väldigt fina bilder.. Det ser ut som Forks här! Med alla berg och så träden som växer precis så, fan va jag blev förvånad. "Är vi i Hyssna?!" blev mitt uttrop. Jag har inte fått så bra bilder på det men om jag hinner ska jag gå ut och försöka på en bättre bild än den jag har!


Jag fick ett axelband eller vad det nu heter till gitarren och så fick jag 5 plektrum också ;D Kalas ska det vara på lördag och jag vill ha mer.. Mer presenter ;D NYFIKEN! Men en sak till, jag måste hitta något att ge till Alle när hon fyller 16. Förra året fick hon nalle och ett täcke till Litla!

 

Jaha, dagens låt och video?

 

DAGENS LÅT



DAGENS VIDEO


Ja, jag kanske är lite kass för att jag följer Shane på Youtube men detta är inte det bästa han har gjort ;D Haha!

 

Min dag har varit bra och nu ska vi se om kvällen bli lika bra ;D




Sista bilden fick bli på Felix ;D Här ligger han i tvättstället i husbilen ^^




Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Alle

Du behöver inte slösa några pengar på mig! Jag fick ju fina grejer förra året! Det räcker!! ;)

2010-01-06 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback