25 - 280210 - Torsdag - Söndag

Helgen har spenderats i Malmö =) Mycket roligt..

Torsdag; Packa och åkte till Malmö

Fredag; Shopping

Lördag; Hemresa. Huskoll i Norje Boke också, så att inte taket hade rasat in hos Salö ;)

Söndag; Än så länge har jag bara städat, tvättat och fettat mina ridskor och chapsen. Måste städa lite till sedan ikväll är det BUS möte och då ska jag få reda på hur Bokes hemsida sköts. Alltså, jag vill ju skriva åt BUS eftersom det inte händer något där. Det är Frida och Ulrika som har hand om det men det är tomt där.. Inte bra! Jag menar, jag tar ju oftast bilderna själv och då kan ju jag lägga ut dom. Mycket bra =D Vilken möjlighet!


Pappa frågade om jag kunde skapa en hemsida till VVS-Tjänst AB i Sölesborg ;) Roligt roligt!

Eh, sedan så väntar jag nervöst på New Moon. Jonna skulle fixa den till mig och jag hoppas att det går ;) Tyckte den var KASS första gången jag såg den. Okej, inte kass kanske men inte jätte bra heller. Den var komplicerad och djup, seeeg också. Precis som boken men det är ju för att Bella är så ensam och deppig. Men så fattades många av mina favoritscener, också dåligt. Älskar ju deras hemresa, på planet. INTE FILMAT!

 

Men men, den är ju fortfarande bra med hotties i..


Kellan Lutz <3 As Emmett McCarty Cullen


Mina inköp:

Twilight - Bakom kulisserna

3 par jeans och ett par trosor, till sportning

2 par tjocka tröjor, ett linne och en topp/t-shirt


Imorgon är det tillbaka till skolan, trååååååkigt!

 

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback