Varför skriker han på mig?!

Mamma var super duper snäll idag och hade köpt en Canon skrivare till mig där scanner också fanns. Sedan köpte hon lite annat också som jag behöver och självklart fattar jag att de är till min födelsedag men eftersom jag kanske vill ha den nu på lovet så intallerade jag den nyss. Pappa fick ju reda på de och kom hit o bara började skrika på mig. Att hans skriver är den bästa. Jag har testat att skriva ut på RIKTIGT o äkta fotopapper men då fan heller. Tar 20 min + att färgen flyter ihop innan bilden kommer ut. Skrivaren har vi haft sedan vi flyttade in. Det är 11 år sedan! Den är mer än 11 år!!!
     Men när jag får en ny dator ska den flytta in på mitt rum och så ska jag låsa dörren så han slipper se det. Jag kan tom betala mamma för den om man är så orolig över pengarna!

Är så trött på detta nu, kan inte någon ta mig härifrån?
     Tack gode gud för att jag har stallet som en tillflyktsort. Tack gode gud för Sam.

Här är skrivaren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback