Robinson 2010

Redan sedan första början var det 2 stycken i Robinson som jag fastnade för, som jag ville skulle vinna. Man såg de på dom från första början och de var Erik Svedberg och Daniel Sjökvist!

Jag blev så jäkla sur när Daniel åkte ut men som tur väl va hamnade han på flotten. Dock snubblade han på mållinjen till att komma tillbaka o få kämpa om titeln Robinson 2010!

Men den som vann var också en värdig vinnare: ERIK!!



Vinnaren Erik


Daniel


Enligt Erik själv så ville han möte Daniel i finalen man då hade han förlorat! ;)

Det hemskaste med Robinson är att se hur alla bara sjunker i vikt. Dom blir ju sjukt smala och lite lääääskiga.
Erik o Daniel syntes de på om man kolla på bilder från början. Men Helene (2an) såg ju hemsk ut. Hon var verkligen bara skinn o ben. Men det kan bero på att hon, Maggan o Ozan satt i "buren".

Ääääälskar man TVen så gör man.. :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker med det är hemskt att se hur magra dem blir :S Jag hade ALDRIG utsatt mig och min kropp för det dem gör, ärju inte särskilt hälsosamt.

2010-12-19 @ 15:36:23
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback