Hemma igen

Då är jag hemma igen, sista stoppet var i Berg och på vägen dit stannade vi bla. i Dalhalla. Det är det konsert stället som är sprängt i sten. Rhapsody in Rock brukar vara där! Dom var där iår! Bilder kommer..
Och så stannade vi till på Clas Ohlsson, museet, där berättades det hur det startades. Visste ni att Clas först hade en cykelbutik där han lagade cyklar? Sedan expanderade det till radio och kameror och massa annat. Idag finns det över hela Sverige och liknar mer Ikea nu! ;)

Det var sedan raka vägen hem från Berg och väl hemma trivdes jag =) FRIHET!

Och så har jag Steffie och Sam denna veckan. Birgitta fyller år så och hon Stefan tog en resa till Spanien så jag är hästpassare. Anna är ju hemma och tar hand om sina egna 2. Ska rida ut med henne idag och så får jag se hur det blir resten av veckan! =D

Jo, jag frågade ju henne om jag kunde få rida Steffie på lektion sedan när ridskolan drar igång den 30 Augusti. Lite sent tycker jag då jag börjar skolan den 19! Men hon sa att det var en annan som också red Steffie på lektion samt lite dressyr. Då tänkte jag: "Om nu hon rider Steffie och har frågat varför får hon inte rida henne när B är borta? Hmm.." Och så tänkte jag också på att det blir så att vi är 2 på samma häst, IGEN! Jag vill inte det, får helt enkelt ta en ridskolehäst och rida runt på. Funderar ju också på att börja rida för Pia Sohl på söndagarna men med ridskolehäst kostar det ju mera! Om jag då ska betala själv så står jag nog över..

Mer har inte precis hänt..

Snart är det Malmöfestivalen och då drar jag och Mathias (aka Matthew) dit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback